Psikolojim Bozuk Diyorsanız...

İyi Hissetmek
Merhaba Arkadaşlar,

Sizlere kulak misafiri olduktan sonra aldığım bir kitabı (tabiki okuyunca benimde çok işime yarayan) tanıtmak istiyorum. Olay kısaca anlatmam gerekirse:

"-Gardaş ben ilkokuldan beri kitap okumadım ama bu kitabı-resimde görmüş olduğunuz ki o iyi hissetmek kitabı oluyor-okuman lazım. Bana da bir hocam tavsiye etti. Pahalı mahalı gardaş ama mutlaka oku" sözünden sonra kitap okumayı seven birisi olarak- ki elbette araştırdım sonrasında okumaya karar verdim. Okumaya başladığım süre depresyonda olduğum bir zaman dilimine denk geldi. Kitabın içeriğinden kısaca sizlere bahsetmem gerekirse,

İyi Hissetmek Yeni Duygu Durum Tedavisi kitabı dünya çapında 3 milyondan fazla satışı gerçekleşmiş ve depresyon üzerine yazılmış 1000 kitap arasında en iyilerden birisi sayılabilir. Doktorların depresyondaki hastalarına sık tavsiye ettiği bir kitaplardan birisidir. Dr. Burns'ün yazdığı bu kitap bilimsel çalışmalara konu olmuş ve hastaların kitabı okuduktan sonra depresyonda olan hastaların antidepresan kullanan hastalara göre daha çabuk iyileşme gösterdikleri gözlenmiştir. Kitap içerisinde bulunan testler ve yönlendirmelerde depresyon halinde bulunan kişilere yardımcı olmayı sağlıyor.
Dr.David Burns

Psikolojim Bozuk Diyorsanız...